Tietoa sivustosta

Kainuun liitto vastaa näiden verkkosivujen ylläpidosta ja sisällöstä. Sivuilla on myös linkkejä muiden palveluntuottajien ja yhteisöjen sivuille.

Verkkosivujen eri osioiden sisältö:

Etusivu sisältää pikalinkkejä sivuston sisältöihin.
Tutustu Kainuuseen sisältää tietoa Kainuun maakunnasta ja sen palveluista.
Ajankohtaista sisältää Kainuun liiton julkaisemat ja jakamat tiedotteet ja kuulutukset.
Päätöksenteko sisältää tietoa Kainuun maakuntavaltuuston, maakuntahallituksen, maakunnan yhteistyöryhmän (MYR), nuorisovaltuuston ja tarkastuslautakunnan toiminnasta sekä kokousajat ja kokousasiakirjat.
Tehtävät-osiossa kerrotaan Kainuun liiton vastuualueiden toiminnasta ja tehtävistä sekä maakunnan suunnittelusta.
Yhteystiedoissa on kerrottu Kainuun liiton viraston ja sen henkilöstön sekä luottamushenkilöiden yhteystiedot sekä tietoa sivustosta.

Soveltuvuus eri päätelaitteilla luettavaksi

Sivut toimivat parhaiten tavallisimpien selainten (IE, Firefox, Chrome, Safari) 2 uusimmalla versiolla. Sivut toimivat responsiivisesti ja mukautuvat myös matkapuhelinten ja tablettien näytössä luettaviksi ja käytettäviksi.

Tekstin koon muuttaminen

Tekstin kokoa voi muuttaa selaimen työkaluilla. Useissa selaimissa tekstin kokoa voi näppäimistöltä muuttaa painamalla Ctrl-painikkeen alas ja lisäksi + tai - merkin.

Tekijänoikeudet

Kainuun liitolla on tekijänoikeudet tämän sivuston sisältöön. Tekijänoikeuksista huolimatta sisältöjen käyttötarkoituksen mukainen tulostaminen ja kopiointi on sallittu. Kopioituja tekstejä tai tekstinosia tai kuvia ei saa vähäisiä tekstisiteerauksia lukuun ottamatta käyttää osana muita julkaisuja eikä myydä edelleen ilman Kainuun liiton lupaa.

Palaute

Otamme mielellämme vastaan palautetta sivujen sisällöstä. Palautelomake.

Rekisteriselosteet