EU lippu
8.11.2018 - 13:57
Europe Direct Kainuu / Kainuun liitto järjestää yhdessä Opetushallituksen ja Kainuun sekä Pohjois-Pohjanmaan ELY-keskuksen kanssa infotilaisuuden aikuiskoulutuksen Erasmus+ ja Nordplus -ohjelmista sekä ajankohtaiskatsaukset rakennerahasto-ohjelmien ja maaseuturahaston tilanteesta Kainuussa. Tilaisuus on maanantaina 26.11.2018, klo 9-12, paikkana BioRex Kajaani, Kauppakatu 38.
Rautatie
8.11.2018 - 8:36
Liikenne- ja viestintäministeriön asetus maanteiden ja rautateiden runkoverkosta on ollut lausunnoilla syksyn aikana. Parhaillaan ministeriö käy läpi annettuja lausuntoja. Runkoverkko yhdistäisi valtakunnallisesti ja kansainvälisesti suurimmat keskukset ja solmukohdat sekä palvelisi erityisesti elinkeinoelämän kuljetuksia ja valtakunnallista pitkämatkaista liikennettä.
EU Office in Brussels by Pentti Malinen
11.10.2018 - 9:31
Itä- ja Pohjois-Suomen EU-toimistossa on haettavissa erityisasiantuntijan viransijaisuus. Viransijaisuuden tehtäviin kuuluu mm. eri EU-rahoitus- ja politiikkasektorien seuranta ja neuvonta, alueen edustaminen eurooppalaisissa verkostoissa ja EU-instituutioiden suuntaan, kehittämistoiminnan tuki- ja koulutustoiminnot, Itä- ja Pohjois-Suomen kärkiosaamisen markkinointi ja harjoittelijoiden ohjaus.

Sivut