Spot-lit kirjallisuusmatkailua edistämässä
11.11.2019 - 9:23
Tule mukaan luomaan kanssamme uusia kulttuurituotteita Kainuuseen, oletpa sitten yrittäjä, kulttuurin ystävä, yhdistyksen tai kunnan edustaja. Erityisesti työhön tarvitaan kainuulaisia matkailu- ja kulttuuripalveluiden tuottajia. Työpajoihin osallistuvat tahot voivat seuraavassa vaiheessa, yksin tai yhdessä, hakea jopa 10 000€ innovaatioseteliä tuotekehityksensä tueksi.
Maakuntakaava 2030
11.11.2019 - 8:55
Vaihemaakuntakaavan 2030 kaavaehdotuksen nähtävilläoloaineisto on täydentynyt Kainuun voimassa olevien maakuntakaavojen yhdistelmäkartalla, joka sisältää vaihemaakuntakaavan 2030 kaavaehdotusaineiston. Yhdistelmäkartta on luonteeltaan epävirallinen, eikä kuulu maakuntavaltuustossa hyväksyttäviin asiakirjoihin. Yhdistelmäkartalla pyritään selkeyttämään kaavaratkaisun tulkintaa.
Yleisöä EU-rahoitusinfossa
22.10.2019 - 8:50
Rahoitusinfossa tehdään katsaus eri rahoituslähteiden (rakennerahastojen, maaseuturahoituksen ja kansainvälisten ohjelmien) tuloksiin Kainuussa ohjelmakaudella 2014-2020 käytännön hanke-esittelyiden kautta ja samalla vaihdetaan kokemuksia hankkeiden toteuttamisesta.
" "
9.10.2019 - 13:23
Kainuun maakuntaliitto ja ympäristöministeriö järjestävät yhteistyössä puun käyttöön, ilmastokysymyksiin ja rakentamisen elinkaarikysymyksiin liittyvän tilaisuuden, joka on suunnattu maakunnan ja kuntien päättäjille ja virkamiehille. Tavoitteena on nostaa tietoisuutta ja herättää keskustelua.

Sivut