27.2.2017 - 9:29

Kuulutus: Kainuu-ohjelman valmistelun aloittaminen

Kuukkeli logo 200x200
Kainuu-ohjelman valmistelu on aloitettu maakuntahallituksen päätöksellä 27.2.2017. Kainuun liitto pyytää Kainuu-ohjelmatyön valmistelua sekä sen OAS:aa koskevaa palautetta maanantaihin 10.4.2017 klo 12 mennessä.

Kainuu-ohjelmatyö käynnistyi maakuntahallituksen päätöksellä 27.2.2017. Tavoitteena on ajantasaistaa vuonna 2014 hyväksytty Kainuu-ohjelma (sis. maakuntastrategia ja -ohjelma), jossa esitetään maakunnan kehittämisen pitkän ja keskipitkän aikavälin tavoitteet ja toimenpiteet.

Kainuu-ohjelman valmistelun työohjelmaan sekä osallistumis- ja arviointisuunnitelmaan (OAS) on mahdollista tutustua Kainuun liitossa ja liiton verkkosivuilla sekä antaa palautetta. Työohjelma sisältää mm. valmistelun lähtökohdat, tavoitteet ja aikataulun. OAS:ssa kerrotaan Kainuu-ohjelman valmistelun osallistumis- ja vaikutusmahdollisuuksista sekä arviointimenettelystä.

Kainuu-ohjelmatyön valmistelua sekä sen OAS:aa koskevat mielipiteet pyydetään toimittamaan ensisijaisesti kirjallisina viimeistään maanantaina 10.4.2017 klo 12 mennessä osoitteella: Kainuun liitto, Kauppakatu 1, 87100 KAJAANI tai sähköpostina osoitteeseen: kainuunliitto@kainuu.fi

Lisätietoja antaa:
Heimo Keränen