4.10.2017 - 8:00

Kainuu-ohjelman luonnos nähtävillä

Yhdessä eteenpäin
Maakuntahallitus asettaa Kainuu-ohjelman luonnoksen ja sen ympäristöselostuksen nähtäville ja varaa yleisölle tilaisuuden mielipiteen esittämisestä asiasta. Mielipiteet pyydetään toimittamaan ensisijaisesti kirjallisina viimeistään 3.11.2017 klo 12 mennessä.

Kainuu-ohjelman valmistelu on käynnissä. Prosessissa ajantasaistetaan vuonna 2014 hyväksytty Kainuu-ohjelma (sis. maakuntasuunnitelma 2035 ja -ohjelma 2018-2021). Ohjelmassa esitetään Kainuun nykytila ja kehitysnäkymät, kehittämisen keskeiset tavoitteet ja toimenpiteet. Lisäksi asiakirjaan kuuluu erillisenä liitteenä ympäristöselostus.

Maakuntahallitus asettaa Kainuu-ohjelman luonnoksen ja sen ympäristöselostuksen nähtäville ja varaa yleisölle tilaisuuden mielipiteen esittämisestä asiasta. Asiakirjoihin on mahdollista tutustua Kainuun liitossa ja liiton verkkosivuilla (www.kainuunliitto.fi/kainuu-ohjelma).

Mielipiteet pyydetään toimittamaan ensisijaisesti kirjallisina viimeistään 3.11.2017 klo 15 mennessä alla olevalla osoitteella, tai sähköpostina osoitteeseen: kainuunliitto@kainuu.fi.

Kainuun liitto
Kauppakatu 1
87100 KAJAANI

Lisätietoja antavat tarvittaessa:

Aluekehitysasiantuntija Jouni Ponnikas, puh. 040 5740 804, s-posti: jouni.ponnikas@kainuu.fi ja
Aluekehitysjohtaja Heimo Keränen, s-posti: heimo.keranen@kainuu.fi

Kajaanissa 25.9.2017