Osallistu Kainuun tarinan kuvakerrontaan!

Tehtävät

Koskettiko Kainuun kesä sinua? Jaa kokemuksesi meille ja osallistu kilpailuun!
Kainuun tarinat kesäkysely 2019

Mitä sinä koet  Kainuun kesässä?

Koskettiko Kainuun kesä sinua? Jaa kokemuksesi meille ja osallistu kilpailuun!

Etsimme valokuvia jotka kertovat Kainuun tarinaa. Kuva voi kertoa asiasta joka Kainuussa mielestäsi

• sykähdyttää #sydänmaa
  • pelittää #villidigi
  • kiehtoo  #petovoimaa
  • on aitokainuulaista #kainutlaatuinen
  • villiinnyttää #villisydän #wildlike
  • on rakasta #sydänmetsässä
  • vaatii uskallusta #kainuunvaarat
  • janoaa menestystä #untajanäläkää
  • sopii matkailijoille #arcticlakeland

Jaa otoksesi Instagramissa  tunnisteella #kainuu ja @kainuunliitto, sekä valitse lisäksi yllä olevista parhaiten tunnelmaasi kuvaavat tunnisteet.  Jaa kuva aikavälillä 26.6. – 31.8.2019 ja osallistu kilpailuun.

Kilpailun ohjeet ja säännöt osoitteessa www.kainuunliitto.fi/Kainuun_tarinat

Osallistuminen kuvakilpailuun

Kilpailu on käynnissä 26.6.2019–31.8.2019.

Julkaise kuvasi Instagramissa ja lisää siihen aihetunniste #kainuu sekä näistä tunnelmaasi kuvaavat: #sydänmaa, #villidigi, #petovoimaa, #kainutlaatuinen, #arcticlakeland, #wildlike, #sydänmetsässä. Merkitse kuvaan myös käyttäjätili @kainuunliitto. Kerrothan kuvan yhteydessä, mihin kuvasi Kainuussa liittyy, esim. paikka tai tapahtuma.

Jaamme kuvia Kainuun liiton Instagram-tilillä myös kilpailun aikana. Kilpailun tuomaristona toimiva mainetiimi valitsee kuvista 10 suosikkiaan loppukilpailuun. Loppukilpailuun päässeet kuvat julkaistaan Instagramin lisäksi Kainuun liiton verkkosivuilla. Kolme parasta kuvaa julkistetaan syyskuussa 2019 Kainuun tarina -verkkokyselyn tulosten julkistamisen yhteydessä Kainuun liiton verkkosivuilla sekä Instagramissa.

Kilpailun tulokset ja palkinnot

Kilpailun parhaimmiston valitsee Kainuun liiton mainetiimi. Palkittuihin otetaan yhteyttä henkilökohtaisesti Instagram-palvelussa.

Kilpailun palkinnot:

Kaikki kolme parasta kuvaa (joita ei laiteta paremmuusjärjestykseen) saavat valitsemansa kokoiset  Kainuu-villasukat. Lisäksi kaikkien osallistujien kesken arvotaan yhdet Kainuu-villasukat.

Säännöt

Kilpailuun voi osallistua useammalla kuvalla. Kuvan tulee olla osallistujan itsensä ottama eikä se saa loukata tekijänoikeuksia, tavaramerkkiä tai muita immateriaalioikeuksia, yksityisyydensuojaa taikka kolmannen tahon oikeuksia eikä kenelläkään muulla osapuolella saa olla kuvaa kohtaan vaatimuksia. Kuvissa  mahdollisesti esiintyviltä henkilöiltä pitää olla suostumus. Järjestäjällä on oikeus hylätä kuva kilpailusta, mikäli se on syrjivä tai loukkaava taikka muuten kilpailun sääntöjen vastainen. Kuvien tekijänoikeudet säilyvät kuvaajalla.

Kilpailukuvat sijaitsevat ja pysyvät Instagramin palvelimella ja ovat sen käyttöehtojen ja sääntöjen alaisia. Vain kilpailuaikana tehty osallistuminen huomioidaan. Osallistujan Instagram-tilin tulee olla julkinen, jotta kisaan osallistuminen pystytään huomioimaan.

Kilpailun palkintoja ei voi vaihtaa rahaksi tai toiseen palkintoon. Mikäli palkitut eivät ota järjestäjään yhteyttä määräaikaan mennessä palautuu palkinto uudelleen jaettavaksi.

Nämä säännöt koskevat kaikkia osallistujia. Osallistumalla tähän kilpailuun osanottajat sitoutuvat noudattamaan näitä sääntöjä. Kilpailun järjestäjä ei vastaa teknisistä syistä perille tulemattomista osallistumisista. Kilpailun järjestäjällä on oikeus julkaista palkinnon voittajien nimet  kuvan yhteydessä kainuunliitto.fi- sivuilla. Osallistumalla kilpailuun osallistuja antaa suostumuksen henkilötietojensa käsittelyyn kilpailun toteuttamista ja palkinnon jakamista varten.

Instagram ei ole osallisena kilpailussa. Kainuun mainetiimin jäsenet eivät voi osallistua kilpailuun.