3.7.2019 - 13:38

Vuoden 2019 Positiivisin kainuulainen on Marko Karvonen

Marko Karvonen vuoden 2019 positiivisin kainuulainen
Vuoden Positiivisin Kainuulainen - kilpailu järjestettiin jo yhdettätoista kertaa. Vuoden Positiivisinta Kainuulaista olivat mukana etsimässä Kainuun Liitto, OP Kainuu, Kukkakeskus, Bistro Casa Bianca, PRAMEA ja Leipomo- ja kondiittoriliike Pekka Heikkinen & kumpp. sekä Positiivarit Oy. Vuoden 2019 Positiivisin Kainuulainen on kajaanilainen opettaja ja projektipäällikkö Marko Karvonen.

Kajaanin Nuorkauppakamarin järjestämään Vuoden Positiivisin Kainuulainen kilpailuun tuli ehdotuksia yli 40 eri henkilöstä ympäri Kainuuta. Tänä vuonna kilpailu järjestettiin jo yhdettätoista kertaa. Vuoden Positiivisinta Kainuulaista olivat mukana etsimässä Kainuun Liitto, OP Kainuu, Kukkakeskus, Bistro Casa Bianca, PRAMEA ja Leipomo- ja kondiittoriliike Pekka Heikkinen & kumpp. sekä Positiivarit Oy.

Vuoden 2019 Positiivisin Kainuulainen on kajaanilainen opettaja ja projektipäällikkö Marko Karvonen. Hän toimii opettajana Kainuun ammattiopiston Yritysamiksella tulevaisuuden tekijöille sekä mentoroi ja tukee aktiivisesti uransa alkuvaiheessa olevia opiskelijoita. Karvosen ansiosta Kainuu on saanut paljon positiivista näkyvyyttä sekä elokuva-, sarja- että dokumenttiproduktioiden saralla. Ilmiannoista kävi ilmi Markon positiivisuus, kyky heittäytyä ja ennen kaikkea hänen taitonsa innostaa ihmisiä mukaan yhteiseen tekemiseen. Tämän vuoden Positiivisin Kainuulainen on myös ylpeä kainuulaisuudestaan ja hän tuo oman kotimaakuntansa ainutlaatuisia ominaisuuksia esille aktiivisesti monissa eri yhteyksissä. Karvonen palkittiin keskiviikkona 3.7. kukin ja kunniakirjalla Kajaanin Markkinakadun avajaisissa.

- Hienoa nähdä, kuinka paljon tänäkin vuonna jätettiin lämminhenkisiä ilmiantoja upeista ja positiivisista ihmisistä ympäri Kainuuta, kertoo Kajaanin Nuorkauppakamarin projektipäällikkö Sini Anttila.

Kaikkien äänestäneiden kesken arvottiin PRAMEA:n ja ja Leipomo- ja kondiittoriliike Pekka Heikkinen & kumpp. Oy:n lahjakortteja. Arvonnan voittajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti. Kukkakeskus oli mukana mahdollistamassa Vuoden Positiivisimman Kainuulaisen palkitsemisen.

Kajaanin Nuorkauppakamari ry on alle 40-vuotiaiden nuorten aikuisten oppimisjärjestö ja Suomen Nuorkauppakamarit ry:n jäsen. Vaikutamme yhteiskuntaan positiivista kehittämällä nuorten aikuisten johtamistaitoa, sosiaalista vastuuta, yrittäjyyttä ja kansainvälisyyttä.

Olemme osa kansainvälistä rintamaa, jonka tarkoituksena on kehittää johtajuutta, verkostoitua, ja tarjota ainutlaatuisia mahdollisuuksia kehittää itseään. Haluamme tehdä positiivista muutosta yhteisöissämme YK:n kestävän kehityksen tavoitteisiin pohjaten.

Kajaanin Nuorkauppakamarin toiminta on avointa kaikille Kainuun alueen alle 40-vuotiaille aktiivisille, itsensä ja yhteisönsä kehittämisestä kiinnostuneille nuorille aikuisille.

Lisätietoja:

Sini Anttila