25.2.2015 - 9:47

Venäjä -koulutusta tarjolla Kajaanissa maaliskuussa

Kajaanin ammattikorkeakoulun, Kainuun Etu Oy:n sekä Kainuun liiton yhteistyössä toteuttama Core Competence Development (CCD) –hanke tarjoaa maaliskuussa Venäjä -koulutusta Kajaanissa. Venäjä liiketoimintaympäristönä -koulutus 11.3. on avoin kaikille yrityksille ja Muuttuva Venäjän matkailu ja matkailija -koulutus 12.3. tarkoitettu matkailuyrityksille.

ke 11.3.2015: Venäjä liiketoimintaympäristönä –koulutus (kaikille yrityksille) klo 9 – 16, Scandic Kajanus, Kajaani

Venäjä liiketoimintaympäristönä -koulutuspäivän tavoitteena on antaa osallistujille laaja käytännönläheinen tietopaketti Venäjän markkinoiden erityispiirteistä, asiakkaiden tavoittamisesta, eri toimintastrategioista sekä erilaisesta tapakulttuurista. Päivän päätteeksi esitellään yritystapauksia Venäjän kaupan aloittamisesta. Tilaisuus on maksuton ja se on avoin kaikille yrityksille toimialaan katsomatta. Muutokset ohjelmaan mahdollisia.

Kouluttajana tilaisuudessa toimii projektijohtaja Maria Hartikainen Suomalais-Venäläisestä kauppakamarista (SVKK). Kouluttaja vastaa SVKK:lla vienninedistämismatkojen suunnittelusta ja toteutuksesta sekä luennoi ja konsultoi venäläisestä liiketoiminta- ja tapakulttuurista, ulkomaankaupasta ja kansainvälisen liiketoiminnan kehittämisestä.

Ohjelma:

Lisätietoja Hanna Repo, p. 044 551 4639 tai hanna.repo(at)kainuunetu.fi
Sähköiset ilmoittautumiset ke 4.3.2015 klo 16 mennessä hanna.repo(at)kainuunetu.fi

to 12.3.2015: Muuttuva Venäjän matkailu ja matkailija (matkailuyrityksille) klo 9 – 16, Scandic Kajanus, Kajaani

Matkailun Venäjä-koulutuksen tavoitteena on antaa osallistujille käytännönläheinen näkökulma Venäjän markkinoiden erityispiirteistä, muuttuvasta venäläismatkailusta, venäläisistä matkailijoina sekä heidän tavoittamisestaan ja palvelemisestaan. Käytännönläheisen koulutuspäivän iltapäiväsessio keskittyy matkailupalveluiden kehittämiseen venäläisen asiakaskunnan tarpeisiin. Koulutus on maksuton. Ohjelmamuutokset ovat mahdollisia. Pdf-muotoinen ohjelma lisätään sivustolle paikkatiedon vahvistuessa.

Matkailupäivän kouluttajina toimivat Suomalais-Venäläisen kauppakamarin SVKK:n kouluttajat Maria Hartikainen ja Taneli Dobrowolski. Päivän avausjakson (markkinakatsaus) kouluttajana toimi projektijohtaja Maria Hartikainen, joka luennoi ja konsultoi aktiivisesti venäläisestä liiketoiminta- ja tapakulttuurista, ulkomaankaupasta ja kansainvälisen liiketoiminnan kehittämisestä. Matkailuosuuden kouluttaja on toimittaja Taneli Dobrowolski, joka on erikoistunut Venäjän median ja venäläismatkailun tutkimiseen ja kouluttamiseen.

Venäjän matkailupäivä on itsenäinen koulutuspäivä. Halutessaan osallistujat voivat ilmoittautua myös edellisenä päivänä (11.3.) toteutettavaan kaikille toimialoille suunnattuun Venäjä liiketoimintaympäristönä –koulutukseen.

Ohjelma:

Lisätietoja: Hanna Repo, p. 044 551 4639 tai hanna.repo(at)kainuunetu.fi
Sähköiset ilmoittautumiset ke 4.3.2015 klo 16 mennessä hanna.repo(at)kainuunetu.fi