26.6.2019 - 12:03

Tule Mukaan kertomaan Kainuun tarinaa - kysely ja kesäkuvakilpailu

karhu
Nyt kerrotaan taas tarinoita niin kuin nuotiotulilla aikoinaan. Hyvä tarina tuo uuden näkökulman tuttuihin ja arkisiin asioihin. Myös Kainuu maakuntana kaipaa uutta omaa tarinaa, joka innostaa kotimaakunnan asukkaita ja vahvistaa alueen vetovoimaa, valovoimaa ja pitovoimaa.

Minkälaista tarinaa sinä haluat kertoa Kainuusta? Mitä kainuulainen sanoo hississä, kun on puoli minuuttia aikaa kertoa, millaisessa paikassa asuu?

Kainuun liiton mainetiimi on työstänyt yhdessä ulkopuolisten asiantuntijoiden kanssa Kainuun tarinan pohjaehdotuksia. Voit ottaa nyt kantaa niihin verkossa osoitteessa https://response.questback.com/kainuu/bq5v5tgh6w   tai https://www.kainuunliitto.fi/Kainuun_tarinat . Kysely on auki elokuun loppuun saakka. Voit myös sanoittaa oman tarinasi Kainuusta.

Instagram: Kuvakilpailu Kainuu kesästä #kainuu @kainuunliitto

Mitä sinä koet Kainuun kesässä? Jaa kokemuksesi ja osallistu kilpailuun! Etsimme valokuvia, jotka kertovat Kainuun tarinaa. Kuva voi kertoa asiasta, joka

• sykähdyttää #sydänmaa
  • pelittää #villidigi
  • kiehtoo #petovoimaa
  • villiinnyttää #villisydän #wildlike
  • on aitokainuulaista #kainutlaatuinen
  • on rakasta #sydänmetsässä
  • vaatii uskallusta #kainuunvaarat
  • janoaa menestystä #untajanäläkää
  • tai jota haluat näyttää matkailijoille #arcticlakeland.

Jaa otoksesi Instagramissa tunnisteella #kainuu ja @kainuunliitto, sekä valitse lisäksi yllä olevista parhaiten tunnelmaasi kuvaavat tunnisteet.  Jaa kuva aikavälillä 26.6. – 31.8.2019 ja osallistu kilpailuun. Kilpailun säännöt löytyvät osoitteesta https://www.kainuunliitto.fi/kesakisa