20.12.2019 - 12:37

Suunnittelijan virka haettavana

" "
Kainuun liitto julistaa haettavaksi suunnittelijan viran. Haemme palvelukseemme toistaiseksi voimassa olevaan virkasuhteeseen suunnittelijaa alueidenkäytön vastuualueelle

Suunnittelijan tehtäviin kuuluvat:

• maakuntakaavoitus ja siihen liittyvät tehtävät
  • osallistuminen maakunnan kansainvälisiin tehtäviin erityisesti Barentsin alueella
  • osallistuminen maakunnan muuhun suunnitteluun, mm. biotalouden edistäminen
  • osallistuminen liikennejärjestelmätyöhön
  • lausuntojen ja kannanottojen valmistelu sekä tehtäviin liittyvä sidosryhmäyhteistyö
  • muut johdon kanssa erikseen sovittavat tehtävät.

Edellytämme:

Kelpoisuusehtona on virkaan soveltuva ylempi korkeakoulututkinto.

Arvostamme:

• kokemusta maakunnan suunnittelutehtävistä sekä maankäyttö- ja rakennuslain tuntemusta
  • paikkatieto-osaamista erityisesti ArcGIS -paikkatieto-ohjelmistolla tai halukkuutta perehtyä ja kouluttautua paikkatietojärjestelmän käyttöön
  • hyvää suomen ja englannin kielen kirjallista ja suullista esitystaitoa
  • käytännössä osoitettuja hyviä yhteistyö-, verkottumis- ja viestintätaitoja sekä kykyä itsenäiseen ja vastuulliseen työskentelyyn

Muut tiedot:

Työ alkaa 1.3.2020 tai sopimuksen mukaan. Koeaika 4 kk. Palkkaus määräytyy Kunnallisen teknisen henkilöstön virka ja työehtosopimuksen TS-18 (1.2.2018–31.3.2020) mukaan. Hakija voi esittää oman palkkatoivomuksen hakemuksen yhteydessä. Hakemuksessa tulee ilmoittaa, milloin hakija voi ottaa tehtävän vastaan. Valitun on ennen tehtävän vastaanottamista esitettävä hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan.

Hakemukset

Kainuun liitolle osoitetut hakemukset liitteineen lähetetään 13.1.2020 klo 12 mennessä ensisijaisesti KuntaRekry -järjestelmässä tai sähköisesti osoitteeseen kainuunliitto@kainuu.fi tai postitse osoitteella Kainuun liitto, Kauppakatu 1, 87100 Kajaani. Hakemuksen tulee olla perillä hakuajan päättymiseen mennessä.

Hakuaika päättyy:

13.1.2020 klo 12

Yleistä:

Kainuun liitto on aluekehitysviranomainen, joka vastaa maakunnan aluekehityksestä, alueiden käytön suunnittelusta, toteuttaa alueellaan EU:n rakennerahasto-ohjelmia sekä ajaa maakunnan etua kansallisella ja Euroopan tasolla.

Julkaisupäivämäärä:
20.12.2019