28.6.2018 - 8:47

Race to Winter Wonders tuoteideakilpailu

Race to Winter Wondersin yhteistyötahoja
Race to Winder Wonders -kisa käynnistyy! Kainuun liiton yhteistyökumppaneineen ajalla 1.7. – 30.9.2018 toteuttama kilpailu kainuulaisille yrittäjille ja NY-yrittäjille etsii uutta, innovatiivista tuotetta Brysselin joulutoritapahtumaan 30.11.2018 – 6.1.2019. Kilpailun suojelijana toimii Jorma Uotinen.

Race to Winter Wonders

Race to Winter Wonders - tuoteideakilpailulla halutaan innostaa kainuulaista yrittäjyyttä ja rohkaista etenkin nuoria yrittäjiä kansainvälisille markkinoille ja edistää kainuulaista elinkeinoelämää. Toteuttamalla tai keksimällä huipputuotteen myytäväksi Brysselin Winter Wonders -joulutorille osallistuu kilpailuun, jossa voi voittaa matkat ja majoituksen paikan päälle kokeilemaan siipiään ja nauttimaan suurtapahtuman huikeasta tunnelmasta.

Kilpailun suojelijana toimii koko Suomen kansan tuntema tanssija ja koreografi Jorma Uotinen, joka kannustaa osallistujia unohtamaan sovinnaiset ratkaisut ja keskinkertaisuuden. "Uudet innovaatiot tarvitsevat älyä, herkkyyttä, rohkeutta ja uskallusta ottaa riski. Älä rajoita mielikuvituksesi lentoa tai sensuroi itseäsi! Runoilija Fernando Pessoan sanoin: Pane kaikki mitä olet pienimpäänkin mitä teet, älä mitään itsessäsi liioittele, äläkä mitään sulje pois. Ole kaikki kaikessa. Kuu mahtuu joka lampeen, koska se loistaa niin korkealta."

Jorma Uotinen on juuri lanseerannut korusarjan "Absolute Motion" yhteistyössä kainuulaisen Rockersin kanssa.Rockersin nuoret yrittäjät itsekin ovat vahvasti mukana Race to Winter Wondersin taustajoukoissa, tukemassa nuoria yrittäjiä prosessissa.

Jorma Uotinen by Rockers Workshop | SinikkaFoto

Kilpailun säännöt

1. Kilpailun järjestäjä

Kainuun liitto, Kauppakatu 1, 87100 Kajaani. Muita yhteistyökumppaneita ovat Kainuun Yrittäjät, YritysAmis, KAMK, Kalevala Spirit, Kainuun Etu Oy ja Rockers workshop. Myöhemmin Järjestäjällä näissä ehdoissa ja säädöksissä tarkoitetaan Kainuun liittoa ja muita yhteistyökumppaneita.

2. Osallistumiskelpoisuus

Kilpailuun voivat osallistua kainuulaiset yritykset ja NY-yritykset (Nuori Yrittäjyys-yritykset). Kilpailun Järjestäjä pidättää oikeuden hylätä sellaiset osallistujat, jotka ovat rikkoneet sääntöjä tai jotka eivät täytä kilpailun vaatimuksia.

3. Osallistumisaika

Osallistumisaika alkaa 1.7.2018 ja päättyy 30.9.2018.

4. Kilpailuun osallistuminen

Kilpailuun osallistutaan toteuttamalla tuote ja täyttämällä ilmoittautumislomake Webropol -palvelussa.

Tuotteen on oltava valmis kuluttaja-asiakkaille suunnattu myyntituote Brysselin joulutorille (30.11.2018 - 6.1.2019). Tuotteen pitää olla uskottava, vientikelpoinen ja mielellään kansainvälinen.
Järjestäjä pidättää oikeuden olla palkitsematta kilpailutuotosta, jotka eivät täytä kilpailun ehtoja. Kilpailuun osallistuja vastaa siitä, että hänellä on laillinen oikeus kilpailutuotokseensa.
Osallistujan tulee tutustua kilpailun sääntöihin. Osallistumalla kilpailuun osallistuja hyväksyy kilpailun säännöt ja Järjestäjän päätökset sekä antaa luvan tietojen julkaisuun. Järjestäjällä on oikeus kaikkiin kilpailua koskeviin muutoksiin.

Järjestäjällä on oikeus käyttää viittä parhaiten sijoittunutta kilpailutuotosta viestinnässään ja markkinoinnissaan kilpailun aikana ja kilpailun jälkeen ilman erillistä suostumusta tai korvausta. Kilpailuun osallistuja vastaa siitä, että hänellä on oikeus myöntää kilpailun järjestäjälle edellä tarkoitetut immateriaali- ja muut oikeudet, ja ettei kilpailuun osallistuva päivitys loukkaa kolmansien osapuolien immateriaali- tai muita oikeuksia. Järjestäjällä on oikeus julkaista voittajien nimet valitsemissaan viestintä- ja markkinointikanavissa. Kilpailuun osallistujien tietoja ei käytetä markkinointitoimenpiteisiin. Kaikki viestit tässä kisassa ovat käyttäjille maksuttomia.

5. Kilpailun markkinointi

Kilpailun Järjestäjällä on oikeus markkinoida kilpailua haluamissaan kanavissa niin sosiaalisessa mediassa kuin muissakin alustoissa.

6. Kilpailun voittaminen

Kilpailun päätyttyä Järjestäjät muodostavat raadin, jossa valitaan viisi parasta kilpailutuotosta. Arviointikriteereinä ovat kilpailutuotoksen kaupallisuus, innovatiivisuus ja laadukkuus. Nämä viisi parasta kilpailutuotosta julkaistaan short-listauksena ja niistä valitaan lopullinen voittaja.  Kilpailun voittajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti Järjestäjän toimesta. Järjestäjä toimittaa ilmoituksen ja voiton vastaanottamista koskevat ohjeet voittajille.

7. Palkinto

Palkintona on opintomatka (1-2 henkilöä, lennot ja majoitus) Brysselin joulutorille 30.11.2018 - 6.1.2019 välisenä aikana, erikseen sovittavana ajankohtana.  Voittaja pääsee markkinoimaan tuotettaan ja tutustumaan kansainväliseen, suureen joulutoritapahtumaan. Voittaneen tuotteen myynti tapahtuu verkkokaupan kautta.

8. Tietosuoja

Annettuja henkilötietoja ei käytetä suoramarkkinointiin. Tietoja ei luovuteta eteenpäin kolmansille osapuolille. Kerätyt henkilötiedot tuhotaan tietoturvallisesti kilpailun päätyttyä. Rekisteriselosteeseen voi tutustua Kainuun liiton verkkosivustolla osoitteessa: https://www.kainuunliitto.fi/tietosuoja-ja-rekisteriselosteet.

9. Vastuustavapauttamisperuste

Järjestäjä ei vastaa missään muodossa välillisistä tai välittömistä vahingoista, jotka aiheutuvat kilpailuun osallistumisesta.

10. Kilpailun ennenaikainen päättäminen

Järjestäjä pidättää itsellään oikeuden keskeyttää tai päättää kilpailun milloin tahansa ilman ennakkoilmoitusta ja syitä mainitsematta. Järjestäjä pidättää itsellään oikeuden muuttaa osallistumisehtoja milloin tahansa ja ilman ennakkoilmoitusta tai erillistä tiedonantoa, jos oikeudelliset tai todelliset syyt näin vaativat.

11. Palkinnon julkisuus

Järjestäjä ilmoittaa voitosta henkilökohtaisesti. Mikäli voittajaa ei tavoiteta osallistumisen kautta saatujen yhteystietojen avulla viikon (7 päivää) sisällä voittajan valitsemisesta, voittajan oikeus palkintoon raukeaa ilman korvausta. Järjestäjä ei vastaa niiden tietojen paikkansapitävyydestä, jotka voittaja on antanut palkinnon luovuttamista varten. Osallistumalla kilpailuun osanottajat myöntävät järjestäjälle oikeuden julkaista voittajan nimen ja mahdollisen kuvan ilman erillistä suostumusta tai korvausta. Lisäksi palkinnon voittajan nimeä ja kuvaa voidaan käyttää Järjestäjän markkinoinnissa ja viestinnässä ilman erillistä suostumusta ja korvausta.

Viralliset säännöt koskevat kaikkia osallistujia. Osallistumalla kilpailuun osallistujat sitoutuvat noudattamaan näitä kilpailun sääntöjä.

Winter Wonders 18 Finland #kainuu -tapahtuma

Brysselin joulutori on Euroopan suurimpia joulutoreja, jossa vierailee vuosittain 2,5  miljoonaa kävijää. Vuonna 2018 tapahtuman kunniavieraana on Suomi, ja Suomea edustaa Kainuu. Kainuun roolista tapahtumassa on sovittu Brysselin kaupungin, Visit Finlandin ja Kainuun liiton kesken. Viiden tapahtumaviikon aikana Brysselissä tarjotaan suomalaisia elämyksiä, ruokaa ja kulttuuria Kainuu-twistillä.

Voit lukea lisää tapahtumajärjestelyjen etenemisestä osoitteesta http://www.kainuunliitto.fi/winterwonders18 tai seurata meitä Facebookissa tai Instagramissa!

Lisätietoja:

Eeva Mäntymäki, eeva.mantymaki@kainuu.fi, p. 044 797 4004