21.11.2018 - 16:05

Projektipäällikkö hankkeeseen Barents Region Transport and Logistics

Tie Norjassa
Kainuun liitto hakee määräaikaista projektipäällikköä Kolartic CBC rahoitteiseen hankkeeseen ”KO1029 Barents Transport and Logistics”.

Työtehtävää hoidetaan lähtökohtaisesti Kainuun liiton toimitiloissa Kajaanissa. Hanke on alkanut 1.11.2018 ja se kestää 31.10.2021 saakka. Hankkeessa on mukana yhteensä 13 partneria Suomesta, Ruotsista, Norjasta ja Venäjältä. Pääpartnerina on Kainuun liitto. Hankkeessa selvitetään Barentsin alueen liikenteen- ja logistiikan nykytilanne, alueelle vaikuttavien markkinoiden nykytilanne, liikennekäytävien kehittämiskohteita kuten vihreä liikenne (Green Transport) ja älyliikenne (ITS), selvitetään liikennekäytävien ja kuljetusten nykyiset pullonkaulat ja kehittämistarpeet case studien kautta. Projektin lopputulos on toimenpidesuunnitelma. Kainuun liiton hankeorganisaatiossa ovat projektipäällikkö 100 % työajalla, projektikoordinaattori 50 % työajalla ja yhdyshenkilö hankkeen venäläisiin partnereihin 30 % työajalla.

Projektipäällikön tehtäviin kuuluu:

• Vastata hankkeen toteuttamisesta budjetin, aikataulun ja työsuunnitelman mukaisesti
  • Tuoda hankkeelle asiantuntijuutta liikenne- ja logistiikka-asioiden osalta
  • Koordinoida projektissa konsulttitöinä tehtävien selvitysten tilanne- ja kokonaiskuva
  • Kilpailuttaa pääpartnerin vastuulla olevat konsulttiselvitykset
  • Vastata kokous- ja seminaarijärjestelyistä
  • Vastata hankkeen raportoinnista englannin kielellä
  • Tiivis kommunikointi partnereiden kesken englannin kielellä
  • Yhteydenpito hankkeen hallintoviranomaiseen englannin ja suomen kielellä

Edellytämme projektipäälliköltä oma-aloitteista ja aktiivista työotetta, vuorovaikutuskykyä ja neuvottelutaitoja, kokemusta projektitehtävistä sekä laajaa ymmärrystä logistiikasta, liikennestrategioista ja liikennejärjestelmistä. Edellytämme tehtävään soveltuvaa korkeakoulututkintoa ja hyvää englannin kielen kirjallista ja suullista taitoa. Kokemus CBC hankkeista katsotaan eduksi.

Hakemukset Kuntarekryn kautta

Hakemukset pyydetään lähettämään 4.12.2018, klo 12:00 mennessä ensisijaisesti KuntaRekry järjestelmän kautta tai vaihtoehtoisesti Kainuun liiton kirjaamoon osoitteeseen: Kauppakatu 1, 87100 Kajaani tai sähköpostitse osoitteeseen: kainuunliitto@kainuu.fi

Tyäpaikan tiedot ja hakulomake Kuntarekryssä

Työpaikan osoite                     Kauppakatu 1, 87100 KAJAANI
WWW-osoite                           http://www.kainuunliitto.fi
Palkkaus                                    Alan työ- tai virkaehtosop. mukaan. Hakija voi myös esittää palkkatoiveen.
Työ alkaa                                   1.1.2019 tai sopimuksen mukaan,
Työaika                                      kokoaikatyö
Työn kesto                                yli 12 kuukautta
Haku päättyy                            4.12.2018 klo 12:00