5.9.2018 - 15:39

Opiskelijarekrytointi käynnissä Winter Wonders -tapahtumaan

Glögikoju Stuttgartissa
Yksi Kainuun liiton yhteistyökumppaneista Winter Wonders -tapahtumassa on Kajaanin ammattikorkeakoulu. Tähän yhteistyöhön liittyen haemme parhaillaan opiskelijoita mukaan joulutoritapahtuman toteuttamiseksi. Mukaan voi hakea lähettämällä vapaamuotoisen hakemuksen Kainuun liittoon 14.9.2018 klo 15 mennessä.

Opiskelijoita tarvitaan mukaan yhteensä 8 ja he työskentelevät kahdessa vuorossa kahden viikon jakson ajan. Ensimmäiset neljä opiskelijaa työskentelevät jaksolla 10.- 23.12 ja toiset neljä jaksolla 24.12. – 6.1.

Opiskelijoiden työpiste sijaitsee Kainuun infopisteellä ja heidän tehtävänsä liittyvät lähinnä Kainuun ja Suomen yleiseen markkinointiin ja vastausten löytämiseen yleisön mahdollisiin kysymyksiin. Opiskelijat toimivat kainuulaisen toripäällikön alaisuudessa ja ohjauksessa.

Osallistujille tarjotaan Kainuun liiton puolesta matkat, majoitus ja yksi ruoka päivässä sekä maksetaan ruokarahaa 100€ viikossa. Kajaanin ammattikorkeakoulu hyväksyy työskentelyjakson osaksi opintoja.  Varmista asia ohjaavalta opettajaltasi ennen hakemuksen lähettämistä!

Miten haet mukaan?

Mukaan voi hakea lähettämällä hakemuksen Kainuun liittoon 14.9.2018 klo 15 mennessä.
Hakemukset lähetetään sähköpostitse osoitteeseen: salli.mikkonen@kainuu.fi, viestin otsikoksi laitetaan ”HAKEMUS/ APPLICATION”

Hakemus on muutoin vapaamuotoinen, mutta siinä tulee kertoa, miksi hakee mukaan ja miksi olisi mielestään sopiva tehtävään, sekä kertoa mahdollinen aiempi kokemuksensa vastaavista tapahtumista. Hakemukseen tulee myös oheistaa oma cv.

Haastattelut järjestetään ja valinnat tehdään syyskuun 2018 aikana. Valituille henkilöille järjestetään perehdytys tehtävään.