4.4.2018 - 15:00

NSPA Forumin 2.-3.5.2018 rekisteröityminen on auki

NSPA logo
Vuosittainen NSPA Forum kokoaa yhteiseen keskusteluun Euroopan pohjoisten harvaanasuttujen alueiden poliittisia päättäjiä ja virkamiehiä, tällä kertaa Ruotsin Storhogaan2.-3.5.2018. Tapahtumassa keskitytään muun muassa älykkääseen erikoistumiseen, Euroopan investointisuunnitelmaan sekä aloitteeseen alueen yhteisestä arktisesta investointialustasta.

Vuosittainen NSPA Forum järjestetään tänä vuonna 2.-3.5.2018 Storhognassa, Ruotsissa. Tapahtuma kokoaa yhteiseen keskusteluun Euroopan pohjoisten harvaanasuttujen alueiden poliittisia päättäjiä ja virkamiehiä verkoston eri alueilta sekä tärkeimmistä sidosryhmistä. Tapahtumassa keskitytään muun muassa älykkääseen erikoistumiseen, Euroopan investointisuunnitelmaan sekä aloitteeseen alueen yhteisestä arktisesta investointialustasta. Lisäksi keskustellaan tulevasta Euroopan monivuotisesta rahoituskehyksestä ja EU-aluepolitiikan tulevaisuudesta.

NSPA -verkosto koostuu 14:sta maakunnasta Pohjois-Ruotsissa, Itä- ja Pohjois-Suomessa, sekä Pohjois-Norjassa. Verkoston tavoitteena on lisätä tietoisuutta pohjoisen harvaan asutuista alueista, niiden olosuhteista ja mahdollisuuksista sekä vaikuttaa alueen kannalta tärkeisiin EU-politiikka-aloihin. Verkosto toimii myös alustana rajat ylittävälle yhteistyölle ja hyvien käytäntöjen vaihdolle.

Käytännön tietoja ja ilmoittautuminen

Tilaisuuden aika: 2.-3.5.2018
Tilaisuuden paikka: Storhogna Högfjällshotell & Spa, Värdshusvägen 4, 840 92 Vemdalen, Ruotsi

Voit rekisteröityä tapahtumaan täältä.

Osallistujille, jotka saapuvat Tukholmasta klo 8.10 lähtevällä lennolla, joka saapuu Östersundiin klo 09.10, järjestetään kuljetus tapahtumapaikalle. Östersundiin päivää aiemmin saapuville osallistujille suositellaan majoittumista Clarion Hotel Grand Östersundissa, josta järjestetään myös bussikuljetus Storhognaan. Lisäksi paluumatkalle 3.5 järjestetään bussikuljetus klo 17.00 Arlandaan lähtevälle lennolle.

Kysymyksiä tapahtumasta voi lähettää Martin Karlssonille osoitteeseenmartin.karlsson@rvn.se tai osoitteeseen info@nspa-network.eu.