12.7.2017 - 15:27

NPA -ohjelman hakukierros avautuu 1.10.

Northern_Periphery_and_Arctic_2014-2020.png
Tämä on ennakkoilmoitus Pohjoinen periferia ja Arktis (NPA) -ohjelman viidennestä hakukierroksesta, joka avautuu 1.10.2017. Potentiaaliset hankehakijat voivat alkaa kehitellä ideoitaan eteenpäin ja hakea valmisteluhankkeille rahoitusta. Kansallinen yhteyshenkilö ja ohjelman sihteeristö ovat tavoitettavissa kysymyksiä varten elokuusta alkaen.

Pohjoinen periferia ja Arktis (NPA) ohjelman viides hakukierros järjestetään 1.10.2017-28.3.2018. Se tulee olemaan avoin ohjelman kaikille toimintalinjoille, mutta hakuehtoja saatetaan vielä tarkentaa syyskuussa ennen varsinaista haun avautumista. Tähän hakuun tähtääviä hankkeita voivat hanketoimijat alkaa suunnitella jo nyt ja mahdollisesti hakea sitä varten myös ohjelmasta valmistelurahaa. Tarkempia tietoja toimintalinjoista ja hakemisesta löydät ohjelman kotisivulta www.interreg-npa.eu

Hakemuksia laativille sihteeristö järjestää lisäksi kaksi opastuspäivää Kööpenhaminassa, 23.11.2017 ja 11.1.2018.

Jos Sinulla on hyvä hankeidea, joka saattaa sopia NPA-ohjelmaan ja haluat keskustella siitä lisää, voit olla elokuusta lähtien yhteydessä joko ohjelman kansalliseen kontaktihenkilöön (paula.mikkola(at)lapinliitto.fi), tai ohjelmasihteeristössä Christopher Parkeriin.

Northern_Periphery_and_Arctic_2014-2020.png
12.7.2017