13.3.2017 - 10:26

Muutosjohtajien maakuntakierros Katinkullassa ke 5.4.2017

Muutosjohtajat Pauli Harju ja Sinikka Salo
Sote -uudistuksen muutosjohtaja Sinikka Salon ja maakuntauudistuksen muutosjohtaja Pauli Harjun Kainuun maakuntakierros järjestetään Vuokatin Katinkullassa, keskiviikkona 5.4. Aamupäivä on kaikille avoin, ja iltapäivä Kainuun valmistelussa mukana oleville. Ennakkoilmoittautuminen molempiin osioihin. Tarkemmat ohjelmat ovat liitteenä.

Aamupäivän osio on avoin kaikille asiasta kiinnostuneille. Tilaisuuteen ilmoittaudutaan 24.3. mennessä: Ilmoittautumislinkki.

Iltapäivän osio on tarkoitettu erityisesti henkilöille, jotka ovat mukana sote- ja maakuntauudistuksen valmistelussa. Siihen voi ilmoittautua 29.3. klo 16 mennessä: Ilmoittautuminen työpajoihin.

Maakuntavierailujen tavoitteena on tukea uudistuksen alueellista valmistelua. Muutosjohtajat esittelevät ajankohtaiset asiat lainsäädännön ja uudistuksen valtakunnallisesta valmistelusta. Osallistujilla on mahdollisuus kysyä, vaihtaa näkemyksiä, keskustella ja ideoida. Tilaisuuksissa pohditaan alueen muutosvalmistelujen kriittisiä kohtia ja etsitään yhdessä ratkaisuja eteen tulleisiin haasteisiin.

Maakuntakierrokset toteutetaan yhteistyössä sosiaali- ja terveysministeriön, valtiovarainministeriön, sisäministeriön, työ- ja elinkeinoministeriön, ympäristöministeriön ja maa- ja metsätalousministeriön kanssa.

Tervetuloa!

Lisätietoja:

Sivun kuvassa muutosjohtajat Pauli Harju ja Sinikka Salo. Lähde:  http://alueuudistus.fi/muutosjohtajien-maakuntavierailut-2017