16.3.2015 - 11:25

Kysely Kainuun kansainvälisille opiskelijoille

Nuorisofoorumi Joutenlampi 2014
Kainuun liitto toteuttaa kyselyn Kainuun kansainvälisille opiskelijoille osana pohjoismaista hanketta. Kyselyn tarkoituksena on kartoittaa kansainvälisten opiskelijoiden kokemuksia ja mielipiteitä Kainuusta opiskelupaikkana ja heidän mahdollisia motiiveitaan jäädä Kainuuseen myös opiskelujen jälkeen. Vastausaikaa kyselyssä on maaliskuun ajan.

Kainuun liitto osallistuu parhaillaan pohjoismaiseen hankkeeseen Regional collaboration on the theme of migration / demographics for maintaining employment and tax base. Hankkeen tarkoituksena on muodostaa hankealueiden eri sidosryhmille yhteinen näkemys alueidensa mahdollisuuksista asumiselle ja työskentelemiselle.

Osana tätä hanketta Kainuun liitto toteuttaa kyselyn Kainuussa parhaillaan oleville tai alueella aiemmin opiskelleille kansainvälisille opiskeijoille. Lyhyen kyselyn tarkoituksena on kartoittaa kansainvälisten opiskelijoiden kokemuksia ja mielipiteitä Kainuusta opiskelupaikkana ja heidän mahdollisia motiiveitaan jäädä Kainuuseen myös opiskelujen jälkeen.

Lisätietoja kyselystä antaa Kainuun liitossa aluekehitysasiantuntija Virpi Keränen.