28.8.2014 - 12:57

Kuvakilpailu yhteistyöstä

Miten yhteistyö näkyy arjessasi? Mitä voisitte yhdessä tehdä, jos tapaisit toisesta maasta tulevan ihmisen? Muistatko jonkin erityisen tilanteen, jossa teit toisten kanssa yhteistyötä? Mitä on rajat ylittävä yhteistyö? ENPI CBC -ohjelmat järjestävät yhteistyöaiheisen kuvakilpailun ajalla 1.9.-21.9.2014 osana eurooppalaisen yhteistyön päivää.

ENPI CBC -ohjelmat järjestävät kuvakilpailun ajalla 1.9.-21.9.2014 osana eurooppalaisen yhteistyön päivää, jota vietetään tänä vuonna kolmatta kertaa.

Eurooppalaisen yhteistyön päivänä esitellään Euroopan alueiden ja maiden välistä yhteistyötä ja sitä rahoittavien ohjelmien saavutuksia ja onnistumisia. Kajaanissa Eurooppalaisen yhteistyön päivää vietetään lauantaina 13.9.2014.

Kilpailukuva voi esittää arkista tai epätavallista ja yllättävää yhteistyötä. Kuva voi olla valokuva, piirros tai tietokonegrafiikka. Kilpailusarjoja on kaksi, yleinen ja lasten sarja.

Lue lisää ENPI CBC -ohjelmien tiedotteesta.

ENPI CBC logot