22.3.2018 - 15:12

Kulttuurihyvinvointisuunnittelijan määräaikainen tehtävä

Kulttuurihyvinvointisuunnittelija
Kainuun liitto hakee määräaikaiseen työsuhteeseen suunnittelijaa, joka tuntee Kainuun kulttuuria ja kulttuurialan toimijoita sekä Kainuun soten ja kuntien tarjoamat hyvinvointia ja terveyttä parantavat palvelurakenteet. Korkeakoulututkinto katsotaan eduksi.

Suunnittelijan määräaikainen tehtävä liittyy osana Opetus- ja kulttuuriministeriön rahoittamaa kärkihanketta nimeltä Taide- ja kulttuuripalvelut osaksi sosiaali- ja terveydenhuoltoa (Taike).

Kuluvan vuoden aikana on tehtävänä valmistella laajassa yhteistoiminnassa Kainuun alueellinen Kulttuurihyvinvointisuunnitelma.  Suunnitelman tavoite on lisätä taiteen ja kulttuurin osallisuutta ja saavutettavuutta koskettamaan kaikkia kainuulaisia, niin arkielämässä kuin sote-palveluissa. Suunnitelman tekemisellä luodaan ja juurrutetaan yhteistoimintaverkostoja lisäämään kulttuurin ja taiteen osuutta eri toimialojen toiminnassa.  Arvopohjana on yhdenvertaisuus yhteiskunnassa sekä sen jäsenten mahdollisuuksien laajentaminen osallistumiseen ja osallisuuteen. Suunnitelman on oltava valmis 30.10.2018.

Työ alkaa 16.4.2018 ja kestää n. 8 kk. Suunnittelijan työ on osa-aikainen (60 % kokonaistyöajasta).

Hakemukset pyydetään toimittamaan tiistaihin 3.4.2018 klo 12.00 mennessä ensisijaisesti KuntaRekry –järjestelmän kautta osoitteessa https://www.kuntarekry.fi/fi/tyopaikka/kai-08-4-18  . Hakemus sähköpostitse mahdollisine liitteineen osoitteella kainuunliitto@kainuu.fi tai postitse osoitteella Kainuun liitto, Kauppakatu 1, 87100 Kajaani.