19.1.2015 - 10:00

Koulutus "Japani – kasvavat matkailumarkkinat"

Kajaanin ammattikorkeakoulun, Kainuun Etu Oy:n ja Kainuun liiton yhteishanke Core Competence Development (CCD) järjestää kainuulaisille matkailutoimijoille suunnatun Japani-koulutuksen. Päivien tarkoituksena on lisätä kainuulaisten matkailutoimijoiden valmiuksia ottaa vastaan japanilaisia matkailijoita ja parantaa tietämystä miten kasvattaa markkinoita.

Japani – kasvavat matkailumarkkinat

Aika: torstai 5.2. - perjantai 6.2.2015 klo 9 – 16
Paikka: Sokos Hotel Valjus, Kajaani

Kajaanin ammattikorkeakoulun, Kainuun Etu Oy:n ja Kainuun liiton yhteishanke Core Competence Development  (CCD) järjestää kainuulaisille matkailutoimijoille suunnatun Japani-koulutuksen. Päivien tarkoituksena on lisätä kainuulaisten matkailutoimijoiden valmiuksia ottaa vastaan japanilaisia matkailijoita ja parantaa tietämystä miten kasvattaa markkinoita. Koulutuspäivät tarjoavat matkailutoimijoille vuorovaikutteisesti käytännönläheistä tietoa ja esimerkein elävöitettyä koulutusta. Aiheina ovat mm. japanilaisten matkailumarkkinoiden kehitys ja japanilaisten asiakaskäyttäytyminen, kulttuuri, liiketoiminnan kehittäminen Japanin markkinoille, markkinointi ja tuotekehitys sekä matkanjärjestäjien vaatimukset. Koulutuspäivien lopuksi pidetään työpaja Kainuun matkailutuotteiden ja –markkinoinnin kehittämisestä kohdemaa Japaniin.

Koulutuksen toteuttavat ToolBox-travel marketing & consulting  –yrityksen kokeneet Japani-kouluttajat Kari Halonen, Shigeyoshi Noto ja Marko Vento. Koulutuskieli on suomi / englanti. Koulutus on maksuton.  CCD-projekti tarjoaa molempina päivinä kahvit, mutta lounas on omakustanteinen.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen:

Seija Kemppainen