15.1.2018 - 16:48

Kostamuksen Business Forumin 17.–18.5.2018 ilmoittautuminen auki

Kostomuksha City View
Kostamuksessa on järjestetty alueellinen, suomalais-venäläinen Business Forum jo kaksi kertaa. Vuoden 2018 tilaisuuden ajankohdaksi on sovittu 17.–18.5.2018 ja tilaisuuden teemaksi vihreä teknologia. Tilaisuuden paikkana toimii vuoden 2017 tapaan kulttuuritalo Druzba Kostamuksen keskeisimmällä paikalla. Ilmoittautuminen on avattu ja kestää 16.4.2018 saakka.

Tilaisuuden käytännön järjestelyt toteutetaan yhteistyössä Kainuun liiton ja Suomi-Venäjä-Seuran Pohjois-Suomen piirijärjestön kesken Euregio Karelian tuella. Tarjolla on edellisvuosien tapaan kolmen hintaisia seminaaripaketteja, hinta riippuu osallistujan kuljetus- ja majoitustarpeesta.

Torstaina 17.5.2018 on ohjelmassa varsinainen yritysfoorumi, jossa pidetään teemaan liittyviä puheenvuoroja. Ilmoittautua voi myös pyöreän pöydän keskusteluihin kolmen eri teeman ympärillä ja halukkaille järjestetään kulttuuritalolle osallistumismaksuun sisältyviä esittelypisteitä.

Perjantaina 18.5.2018 on vuorossa vierailuja paikallisiin kohteisiin.

Tutustu tarkempiin tietoihin kolmikielisellä tapahtumasivulla

Seuraa tapahtuman VK-sivua