16.11.2018 - 15:54

Kainuun valmistelujohtajan pesti laitetaan sisäiseen hakuun

Kainuun maakunta- ja sote- uudistuksen valmistelujohtajan tehtävä laitetaan muutoksessa olevissa organisaatioissa sisäiseen hakuun. Valtakunnallisen tilanteen vuoksi tehtävä on määräaikainen ajalla 1.1.-31.3.2019. Tehtävä avautuu vuoden vaihteessa, koska nykyinen valmistelujohtaja Jaana Korhonen valittiin 1.1.2019 alkaen Kainuu ELY-keskuksen ylijohtajaksi, eikä hän tämän vuoksi voi jatkaa maakunta- ja sote-uudistuksen valmistelujohtajana. Tavoitteena on täyttää valmistelujohtajan tehtävä pikaisesti niin, että valmistelu jatkuu vuodenvaihteen yli keskeytymättä.

Väliaikainen valmistelutoimielin on valinnut osa-aikaiseksi osallisuussuunnittelijaksi Minna Leinosen. Hän on aloittanut työnsä tänään.

Lisätietoja:
Väliaikaisen valmistelutoimielimen (VATE) puheenjohtaja Pentti Malinen 044 797 0197, pentti.malinen@kainuu.fi

EU lippu
11.12.2018
Kainuun liitossa ja Pohjois-Pohjanmaan ELY-keskuksessa on haettavana rahoitusta Kestävää kasvua ja työtä 2014–2020 Suomen rakennerahastoohjelmasta. Ohjelmalla tuetaan Euroopan aluekehitysrahaston (...