18.9.2014 - 17:57

Kainuun liiton uuden verkkosivuston kokeiluversio on julkaistu

Kokeile uusien verkkosivujen toimintaa ja kerro kommenttisi.

Kainuun liitto on avannut uuden verkkosivustonsa kokeiluversion kommentoitavaksi. Kokeiluversio eli beta-versio tarkoittaa sitä, että sivusto ei ole täysin valmis, vaan sisältöä vielä täydennetään ja toimivuus varmistetaan kokeilukäytön aikana. Etusivulla olevan ”Vastaa kyselyyn” linkin kautta käyttäjät voivat kertoa kokemuksiaan ja näkemyksiään sivuston toimivuudesta. Palautetta voi antaa 28.9. saakka.

Sivustolta löydät tietoa maakuntaliiton tehtävistä ja toiminnasta. Sisältöä ovat esimerkiksi ajankohtaiset tiedotteet (mm. maakuntahallituksen ja -valtuuston päätökset), maakuntakaavoitus ja aluekehittämisen asiat (mm. Kainuu-ohjelma) sekä tilastotiedot Kainuusta.

Uudistuksen pääperiaate on ollut pyrkimys sivuston selkeyteen ja helppokäyttöisyyteen myös mobiililaitteilla.  Myöhemmin avataan laajemmin Kainuusta maakuntana kertova osio ja englanninkielinen versio.

Julkaisualustan toimittaa Kuntien Tiera Oy. Uusi sivusto avataan lokakuun alussa. Siihen saakka Kainuun liiton nykyiset, viralliset verkkosivut ovat osoitteessa www.kainuunliitto.fi.