27.3.2015 - 12:47

Itä- ja Pohjois-Suomen EU-toimistoon haetaan kahta harjoittelijaa

Itä- ja Pohjois-Suomen EU-toimisto
Itä- ja Pohjois-Suomen EU-toimistossa Brysselissä on tarjolla kaksi harjoittelupaikkaa syyskaudella 2015. Englanninkielinen hakemus ja ansioluettelo jätetään sähköpostitse osoitteeseen janika.luukinen@eastnorth.fi viimeistään 24.4.2014

Itä- ja Pohjois-Suomen EU-toimisto Brysselissä valvoo Etelä-Savon, Kainuun, Keski-Pohjanmaan, Lapin, Pohjois-Karjalan, Pohjois-Pohjanmaan ja Pohjois-Savon toimijoiden etuja. EU-toimisto parantaa maakuntaliittojen kanssa yhteistyössä tehtävän edunvalvonnan kautta Itä- ja Pohjois-Suomen elinkeinoelämän kilpailukykyä ja toimintaedellytyksiä.

Itä- ja Pohjois-Suomen EU-toimistossa on tarjolla kaksi harjoittelupaikkaa yliopistoissa tai ammattikorkeakouluissa opiskeleville neljäksi-kuudeksi kuukaudeksi alkaen vaihtoehtoisesti joko heinä- tai syyskuusta 2015 jatkuen jouluun saakka. Harjoittelijoilta edellytetään Itä- ja Pohjois-Suomen aluetuntemusta, hyviä viestintävalmiuksia, vahvaa englannin kielen suullista ja kirjallista taitoa ja eduksi katsotaan muiden kielten, erityisesti ranskan, osaaminen. Kiinnostus Euroopan unionia ja kansainvälisiä kysymyksiä sekä alueellista kehittämistä kohtaan on tärkeää.

Tarkempaa tietoa harjoittelusta ja hakemisesta löytyy erillisestä hakuilmoituksesta.