9.9.2019 - 13:31

Infotilaisuus EAKR-teemahausta ja ELMO-yrityspilotista pe 13.9. klo 9.00 Kajaanissa

Rahoitushaku puun tuoteinnovaatioihin
Kainuun liitto järjestää infotilaisuuden EAKR-teemahausta ja yrityspilotista perjantaina 13.9. klo 9.00-10.00 Kajaanissa.

Tilaisuudessa aluekehitysjohtaja Jouni Ponnikas kertoo EAKR-teemahakuun ja puun arvoketjuun liittyvästä yrityspilotista. EU-koordinaattori Heikki Immonen ja aluekehityspäällikkö Katja Sukuvaara ovat mukana vastaamassa kysymyksiin. Projektipäällikkö Minna Komulainen esittelee ELMO-hankkeen tulevia tapahtumia sekä keskustellaan Kainuun bisnesmahdollisuuksien markkinoinnista. Infossa on mahdollisuus kysyä hakuihin liittyviä kysymyksiä sekä esittää toiveita ELMO-yhteistyöhön ja Kainuun elinkeinomahdollisuuksien markkinointiin.

Tule virittelemään uusia yhteistyöverkostoja ja hyviä rahoitushakemuksia yhdessä! Tilaisuus järjestetään Kainuun liiton tiloissa, kokoushuone Kanervassa, Kauppakatu 1, Kajaani.

Ohjelma klo 9.00

• EAKR-teemahaku ja ELMO-yrityspilotti, aluekehitysjohtaja Jouni Ponnikas
  • Kysymyksiä ja keskustelua, EU-koordinaattori Heikki Immonen ja aluekehityspäällikkö Katja Sukuvaara
  • ELMO-hankkeen tulevia tapahtumia. Kainuun bisnesmahdollisuuksien markkinointitarpeet, projektipäällikkö Minna Komulainen
  • Keskustelua

Ilmoittaudu

tilaisuuteen osoitteeseen minna.komulainen@kainuu.fi 12.9. mennessä.

EAKR-teemahausta https://www.kainuunliitto.fi/kuulutus/ylimaakunnallisten-hankkeiden-teemahaku-kaynnistynyt
Yrityspilotin ohjeet löydät täältä: https://elmoenf.eu/
Tilaa ELMO-hankkeen uutiskirje https://www.kainuunliitto.fi/kainuun-elmon-uutiskirje
Tutustu ELMO-hankkeen toimintaan https://www.kainuunliitto.fi/kainuunelmo