3.9.2019 - 12:41

Haetaan korkeakouluharjoittelijaa

Kainuun liitto ilmasta katsottuna
Kainuun liitto hakee korkeakouluharjoittelijaa maakuntakaavan valmistelutehtäviin alueidenkäyttö -vastuualueelle.

Korkeakouluharjoittelijan tehtäviin kuuluu muun muassa maakuntakaavaan liittyvien tietojen kokoamista ja raportointia yhteistyössä sidosryhmien kanssa. Tehtävän kesto on kaksi kuukautta tai sopimuksen mukaan.

Hakijalta edellytetään alueidenkäytön suunnittelu- ja kehittämistehtäviin soveltuvia ylempiä korkeakouluopintoja, yhteistyökykyä sekä perustaitoja ArcGIS -paikkatieto-ohjelmistoilla. Eduksi lasketaan pitkälle edenneet opinnot, maankäyttö- ja rakennuslain tuntemus ja kokemus maakunnan suunnittelutehtävistä, kokemus haastattelujen toteutuksesta ja analysoinnista sekä aluetuntemus.

Hakija voi esittää oman palkkatoivomuksen hakemuksen yhteydessä.

Lisätietoja tehtävästä antaa suunnittelujohtaja Hannu Heikkinen s-posti: hannu.heikkinen@kainuu.fi puh. 044 7100 864.

Hakemus liitteineen osoitetaan suunnittelujohtaja Hannu Heikkiselle ja lähetetään sähköpostilla osoitteeseen kainuunliitto@kainuu.fi Hakemuksen voi myös lähettää postitse osoitteeseen Kainuun liitto, Kauppakatu 1, 87100 Kajaani.

Hakemuksen tulee olla perillä hakuajan päättymiseen 16.9.2019 klo 12.00 mennessä. Hakemuksessa tulee ilmoittaa, milloin hakija voi ottaa tehtävän vastaan.