14.11.2019 - 16:24

Haemme projektipäällikköä Kainuun digituki -hankkeeseen

" "
Kainuun liitto on aluekehitysviranomainen, joka vastaa maakunnan aluekehityksestä, aluei-den käytön suunnittelusta, toteuttaa alueellaan EU:n rakennerahasto-ohjelmia sekä ajaa maakunnan etua kansallisella ja Euroopan tasolla. Projektipäällikkö työskentelee Kainuun liiton tiloissa Kajaanissa.

Tehtäväkuvaus

Haemme Kainuun liittoon projektipäällikköä Kainuun digituki –hankkeeseen ajalle 02.01.-31.10.2020.

Kainuun liiton elinkeinot ja aluekehitys –vastuualueelle sijoittuvan projektipäällikön tehtävänä on valtionavustuksella tuetun Kainuun digituki –hankkeen toteutus yhdessä osatoteuttajien eli Kainuun soten ja Kajaanin kaupungin sekä muiden toteutukseen osallistuvien toimijoiden kanssa. Projektipäällikön tehtävänä on alueen digituen antajien verkoston kokoaminen, digituen tarjonnan ja tuen kehittämistarpeiden kartoittaminen sekä jatkuvaksi tarkoitetun kainuulaisen digituen toimintamallin rakentaminen.

Kelpoisuusvaatimukset

Projektipäällikön kelpoisuusvaatimuksena on soveltuva ylempi korkeakoulututkinto. Tehtävä edellyttää työkokemusta suunnittelu- tai projektityöstä sekä hyviä yhteistyö- ja esiintymistaitoja.

Muut eduksi katsottavat seikat

Eduksi katsotaan erilaisten digitaalisten työkalujen ja ohjelmien hallinta.  Tehtävään valittavalta henkilöltä toivotaan hyvää suomen kielen kirjallista ja suullista taitoa, palveluhenkisyyttä sekä kykyä työskennellä itsenäisesti ja vastuullisesti.

Muut tiedot ja ehdot

Työ alkaa 02.01.2020 ja kestää 31.10.2020 saakka. Työn voi aloittaa sopimuksen mukaan aikaisemmin.  Palkkaus ja työsuhteen ehdot määräytyvät KVTES:n mukaan.

Hakeminen

Tehtävää haetaan ensisijaisesti sähköisesti KuntaRekry –järjestelmässä.
Hakemus sähköpostitse liitteineen Kainuun liiton kirjaamoon osoitteeseen: kainuunliitto@kainuu.fi.

Hakemukset on toimitettava viimeistään 27.11.2019 klo 12.00 mennessä.

KAINUUN LIITTO