28.2.2018 - 13:09

Haemme markkinointisuunnittelijaa Brysselin Winter Wonders -tapahtumaan

Hannoverin joulutori
Haemme Kainuun liittoon osa-aikaista (50%) markkinointisuunnittelijaa määräaikaiseen työhön. Työsuhteen kesto on yhteensä seitsemän kuukautta ajalla 01.04.-30.06 sekä 01.09.-31.12.2018. Markkinointisuunnittelijan päätehtävä on valmistella Kainuun osallistumista Suomen kärkimaakuntana Brysselin Winter Wonders -tapahtumaan 30.11.2018 - 6.1.2019.

Markkinointisuunnittelija suunnittelee ja koordinoi tapahtuman monikanavaista markkinointiviestintää, osallistuu eri viestintäkanavien sisällöntuotantoon ja tarvittaessa tapahtumajärjestelyihin. Markkinointisuunnittelija toimii tiiviissä yhteistyössä Kainuun liiton viestintä- ja markkinointitiimin sekä yhteistyökumppaneiden kanssa.

Edellytämme vahvaa näyttöä markkinointiviestinnästä (ml. graafinen suunnittelu) sekä kykyä työskennellä englanniksi ja mielellään myös ranskaksi. Jos sinulla on lisäksi valmiutta tuottaa sisältöjä digitaalisiin viestintäkanaviin (mm. some) sekä hyvät vuorovaikutus- ja yhteistyötaidot, katso lisätiedot ja jätä hakemus 14.3. klo 12 mennessä osoitteessa https://www.kuntarekry.fi/fi/tyopaikka/kai-08-3-18 .