22.10.2019 - 8:50

EU-rahoitusinfossa 21.11.2019 tarjolla tietoa ohjelmien vaikuttavuudesta käytännön esimerkkien kautta

Yleisöä EU-rahoitusinfossa
Rahoitusinfossa tehdään katsaus eri rahoituslähteiden (rakennerahastojen, maaseuturahoituksen ja kansainvälisten ohjelmien) tuloksiin Kainuussa ohjelmakaudella 2014-2020 käytännön hanke-esittelyiden kautta ja samalla vaihdetaan kokemuksia hankkeiden toteuttamisesta.

Europe Direct Kainuu/ Kainuun liitto, Kainuun ja Pohjois-Pohjanmaan ELY-keskus ja Opetushallitus järjestävät rahoitusinfotilaisuuden liittyen Kainuussa ohjelmakaudella 2014-2020 toteutettaviin EU:n rahoitusohjelmiin, niistä rahoitettuisiin hankkeisiin ja ko. hankkeiden tuloksiin. Myös Kainuuta koskettavia kansainvälisiä EU-ohjelmahankkeita käydään läpi sekä esitellään aikuiskoulutuksen Erasmus+ ja Nordplus -ohjelmien mahdollisuuksia tulevilla hakukierroksilla.

Tilaisuus pidetään Kajaanin Biorexissä torstaina 21.11.2019 klo 9-16:15.

Tilaisuus on maksuton, mutta tilajärjestelyiden ja kahvitarjoilun vuoksi pyydämme ennakkoilmoittautumisia perjantaihin 15.11. mennessä sähköisen linkin
https://response.questback.com/kainuu/rahoitusinfo2019 kautta.  Ilmoittautumisen yhteydessä on mahdollista esittää ennakkokysymyksiä tilaisuuden teemaan, esimerkiksi jonkin rahoitusohjelman erityispiirteisiin liittyen. Samassa yhteydessä voi ilmoittaa, osallistuuko koko päivään vai vain osaan siitä, esimerkiksi vain aamupäivän tai iltapäivän osuuteen.

Suora verkkolähetys

Tilaisuutta voit seurata myös verkossa YouTubessa, linkki lähetykseen https://www.youtube.com/watch?v=txXx6bsU9EA

TERVETULOA!

Ohjelma

Päivän puheenjohtajana toimii aluekehitysjohtaja Jouni Ponnikas Kainuun liitosta.

8:30-9:00 kahvitarjoilu

9:00-9:30 yleiskatsaus rakennerahoituksen ja maaseuturahoituksen tilanteeseen

Katsaus rakennerahastojen ja maaseuturahoituksen tilanteeseen Kainuussa kuluvalla ohjelmakaudella sekä tulevan ohjelmakauden 2021-2027 valmistelun tilanteeseen,
Paula Karppinen, Kainuun liitto