1.9.2014 - 11:51

Erityisasiantuntijan viransijaisuus avoinna Itä- ja Pohjois-Suomen EU-toimistossa

EU Office in Brussels by Pentti Malinen
Itä- ja Pohjois-Suomen maakuntien yhteisessä EU-toimistossa Brysselissä on haettavana erityisasiantuntijan viransijaisuus, jonka kesto on noin yhdeksän kuukautta. Hakemukset toimitetaan 12.9.2014 klo 14.00 mennessä Pohjois-Karjalan maakuntaliittoon.

Itä- ja Pohjois-Suomen EU-toimistossa Brysselissä on haettavana 12.9.2014 klo 14.00 mennessä erityisasiantuntijan viransijaisuus.

Viransijaisuus on kestoltaan noin 9 kuukautta. Sijaiselta edellytetään tehtävään soveltuvaa ylempää korkeakoulututkintoa, erinomaisia esiintymis- ja viestintätaitoja ja vahvaa englannin kielen suullista ja kirjallista taitoa. Tehtävien menestyksellinen hoitaminen edellyttää alueiden kehittämiseen liittyvien EU-asioiden ja -toiminnan hyvää tuntemusta ja käytännön kokemusta. Itä- ja Pohjois-Suomen maakuntien tuntemus katsotaan eduksi.

Lisäksi eduksi katsotaan:
EU:n erillisrahoitusohjelmien tuntemus
EU-projektikokemus
EU-verkostoihin liittyvä työkokemus
EU:n energia- ja liikennepolitiikan tuntemus

Toimiston tehtävänä on Itä- ja Pohjois-Suomen maakuntien edunvalvonta sekä hanketoiminnan tuki ja tiedottaminen. Toimisto valvoo Brysselissä Etelä-Savon, Kainuun, Keski-Pohjanmaan, Lapin, Pohjois-Karjalan, Pohjois-Pohjanmaan ja Pohjois-Savon etuja.

Sijaiseksi valitun tulee toimittaa lääkärintodistus ennen tehtävän vastaanottamista.

WWW-osoite: www.eastnorth.fi.

Yhteystiedot:

Lisätietoja antavat erityisasiantuntija Sointu Räisänen (sointu.raisanen@eastnorth.fi, +32 493 55 27 71), hallinto- ja talousjohtaja Jari Aho (jari.aho@pohjois-karjala.fi, 0400 904 947) ja EU-toimiston johtaja Kari Aalto (kari.aalto@eastnorth.fi, 040 773 8888)

Työpaikan osoite: 24, Avenue Palmerston, B-1000 Bryssel, Belgia
Työ alkaa: Joulukuussa 2014 tai sopimuksen mukaan
Työaika: kokopäivätyö
Työn kesto: Sopimuksen mukaan noin 9 kuukautta
Haku päättyy: 12.09.2014 klo 14:00

Jätä hakemus:

Vapaamuotoiset hakemukset liitteineen tulee toimittaa viimeistään 12.9.2014 klo 14.00 mennessä Pohjois-Karjalan maakuntaliittoon, osoitteella Pielisjoen linna, Siltakatu 2, 80100 Joensuu tai sähköpostitse osoitteeseen kirjaamo@pohjois-karjala.fi.  Kirjekuoreen tai otsikkokenttään merkintä ”erityisasiantuntijan viransijaisuus”. Hakemuksia ei palauteta.