20.12.2019 - 14:45

Aluekehitysasiantuntijan virka

" "
Kainuun liitto julistaa haettavaksi aluekehitysasiantuntijan viran. Haemme palvelukseemme toistaiseksi voimassa olevaan virkasuhteeseen aluekehitysasiantuntijaa.

Asiantuntijan tehtäviin kuuluvat:

• matkailuelinkeinon ja kulttuuritoimialan kehittäminen
  • Kainuun mainetyöhön ja viestintään liittyvät tehtävät
  • maakunnan kehityksen ennakointiin ja seurantaan liittyvät tehtävät
  • maakunnan kehittämiseen liittyvät osallisuus-, yhteistyö, ohjelma- ja hanketehtävät
  • mahdolliset muut johdon kanssa erikseen sovittavat tehtävät.

Edellytämme:

Kelpoisuusehtona on virkaan soveltuva ylempi korkeakoulututkinto

Arvostamme:

• kulttuuritoimialan ja matkailuelinkeinon tuntemusta sekä kokemusta niiden kehittämisestä
  • viestintätehtävien osaamista ja kokemusta niiden hoitamisesta
  • kokemusta alue- ja toimialojen kehitystä kuvaavien tilastojen kokoamisesta, analysoinnista sekä visualisoinnista
  • hyvää suomen ja englannin kielen kirjallista ja suullista esitystaitoa
  • käytännössä osoitettuja hyviä yhteistyö- ja verkostoitumistaitoja sekä kykyä itsenäiseen ja vastuulliseen työskentelyyn.

Muut tiedot

Työ alkaa 1.3.2020 tai sopimuksen mukaan. Koeaika 4 kk. Palkkaus määräytyy voimassa olevan KVTES:n mukaisesti. Hakija voi esittää oman palkkatoiveen ja hänen on ilmoitettava, milloin voi aloittaa tehtävässä. Valitun on ennen tehtävän vastaanottamista esitettävä hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan.

Hakemukset

Kainuun liitolle osoitetut hakemukset lähetetään 13.1.2020 klo 12 mennessä ensisijaisesti KuntaRekry -järjestelmässä tai sähköisesti osoitteeseen kainuunliitto@kainuu.fi tai postitse osoitteella Kainuun liitto, Kauppakatu 1, 87100 Kajaani. Hakemuksen tulee olla perillä hakuajan päättymiseen mennessä.

Hakuaika päättyy:

13.1.2020 klo 12

Yleistä

Kainuun liitto on aluekehitysviranomainen, joka vastaa maakunnan aluekehityksestä, alueiden käytön suunnittelusta, toteuttaa alueellaan EU:n rakennerahasto-ohjelmia sekä ajaa maakunnan etua kansallisella ja Euroopan tasolla.

Julkaisupäivämäärä
20.12.2019